wtorek, 11 grudnia 2012

Wyciskarka mega promocja !!!!!!!!



LUDZIE JEŚLI MACIE BLISKO MARKET BIEDRONKA I POTRZEBUJECIE SOKOWIRÓKI BĄDŹ WYCISKARKI TO POLECAM WYBRAĆ SIĘ I ZAKUPIĆ WYCISKARKĘ UWAGA ZA 269,00 ZŁ CENA JEST PO PROSTU DAREM OD NIEBIOS.

Wyciskarka do owoców i warzyw
technologia wyciskania jednoślimakowa
cicha praca
moc 150 W


Wczoraj zakupiłam wyciskarkę i już oczywwiście ją przetestowałam soki wyciskają się świetnie. Polecam każdemu gdyż oferta jest naprawdę świetna :-) Teraz soki będą moją codziennością.

wyciskarka w całości podczas wyciskania soku
 
pojemnik na sok 800 ml
pulpa wychodzi wilgotna i drugi raz soku z niej się nie da wydusić :-) próbowałam
i gotowy sok natka pietruszki szpinak pomarańcza jabłka i cytryna


35 komentarzy:

  1. Ukradnę to do siebie też z Twoimi zdjęciami i opisem jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie a czy ta wyciskarka da radę wycisnąć trawę pszeniczną np.? lub jakieś twarde warzywa takie jak jarmuż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daniel

      Trawę pszeniczną wyciśnie na sok, pietruszkę, koperek i jarmuż też. A jeśli chodzi o twarde rzeczy - marchewkę wycisnęła nam również bardzo dobrze. Pulpa była sucha.

      Usuń
  3. Może ktoś napisać coś więcej o tej wyciskarce?

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłem ją dziś i za tą cenę wymiata konkurencję, tylko nie wiem jak zrobić makaron, podobno jest tu taka funkcja.Do pulpy która powstała z wyciśniętej marchewki dodaje troche cukru śmietany i mleka i robie z tego pyszną sorówkę do schabowych:))a sok oczywiście pochłaniam na raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widze ona nie robi makaronu ta wyciskarka :-/ a wyciskarka poza tym jest suuuuper :-)

      Usuń
  5. No to w mojej Biedronce dziś o poranku ujrzałam takową na wyprzedaży za 169 zł :D Ma dwa lata gwarancji, poprosiłam o odłożenie jej do popołudnia i przybiegłam poczytać opinie na jej temat. Teraz wiem, że warto i cieszę się że mi się tak trafiło. Dziękuję za opis i zdjęcia, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam do sprzedania dwie nowe nierospakowane wyciskarki, miały byc na prezenty. prosze kierowac zapytania na piosuo@yahoo.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy wyciskałaś może twarde warzywa tj. buraki, marchew, seler? Czy te warzywa nie zapychają się w podajniku(ślimaku) i czy ten ślimak po prostu nie pęknie od przeciążenia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia wydają się znajome:
    http://allegro.pl/wyciskarka-do-soku-z-owocow-i-warzyw-sokowirowka-i3008923011.html
    Napisz do nich.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć

    A jak ta wyciskarka radzi sobie z jabłkami, bananami albo pomarańczami??? Proszę o szybką odpowiedź bo myślę ją do czwartku lub piątku Kupić

    OdpowiedzUsuń
  10. A może ktoś mógłby nagrać filmik jak wyciska ta wyciskarka różne produkty (np. marchew, buraki, jabłka, jakieś "zielonki" typu szpinak, nać pietruszki) i wrzucić na You Tube???

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, czy po ponad 2 miesiącach nadal jesteś zadowolona z wyciskarki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wyciskarka jest jednym z najlepszych zakupów :) nadal korzystam i jestem bardzo z niej zadowolona.

      Usuń
  12. Dołączam się do pytania Anny i proszę też o opinie po takim okresie używania oczywiście jeśli ktoś ma tą wyciskarkę to też proszę o komentowanie wszystkich rzeczy z nią związanych. Co cieszy a co nie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. filmik może powstanie ale jak będe miała dobry sprzęt do nagrywania bo na razie to nie ma czym niestety pstrykac fotek ani nagrać filmu niestety :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam
    Czy wyciskarka nadal działa? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bede wdzieczny jesli ktos poleci i pomoze znalesc/ ewentualnie odsprzedac mi ta wyciskarke ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Znaleźć bo coś znalazłeś

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupiłam wyciskarkę Clarus i cieszyłam się nią raptem pół roku, zepsuła się osłona po prostu wyleciała w trakcie pracy i rowki wewnątrz się ubiły. Producent mówi że to jest moja wina i nie należy ta usterka do wymiany w gestiach gwarancji. Chciałam dokupić tą część, ale niestety nigdzie nie mogę jej otrzymać,ani od dystrybutora tego urządzenia ,ani w serwisie. Wyciskarka leży w lamusie. Musiałam ją odstawić.

    OdpowiedzUsuń
  18. A jak często użytkowałaś zanim się zepsuło? Pytam, bo koleżanka też miała podobny problem, ale z inną firmą. Pytanie czy to ona robiła coś nie tak czy coś jest wadliwę w tych sprzętach. Ja się zdecydowałam w listopadzie na wyciskakę firmy Hurom i nie narzekam póki co, a robię prawie co trzy dni jakiś sok. Zobacz sobie na stronie http://sklep.puregreen.pl/wyciskarki-do-sokow/wyciskarki-pionowe co oferują. Masz coś podobnego?

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłbym zainteresowany odkupieniem zepsutej. Da radę? Jak ktoś ma to proszę o maila stanowskijakub@gmail.com .

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do zepsutej - znacie jakieś punkty/sklepy w Polsce, gdzie można kupić części zapasowe do różnych sprzętów, tych tańszych też? Bo na razie nic takiego nie znalazłem, ale wiem, że na ebayu jest tego trochę, no tylko łatwiej by było oczywiście kupić w kraju i nie płacić nie wiadomo ile za przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po dwóch latach wyciskarka zgubiła ząbki w filtrze na małym buraczku. Tanie pieniądze psy jedzą(w porównaniu z innymi i innych producentów). Zastanawiam się gdzie kupić tą część.

    OdpowiedzUsuń
  22. ten model to teraz olstar 77; może tam mają części zamienne; jak z miękkimi owocami - daje rade czy raczej mus wychodzi?

    OdpowiedzUsuń
  23. Witajcie, bardzo się cieszę, że natrafiłam na super blog o zdrowym żywieniu.
    Jestem miłośniczką smoothiey razem z córką przyrządzamy je na różne sposoby z różnymi warzywami i owocami.Wychodzimy z założenia,że bardzo ważne jest zdrowe żywienie i fajnie,że panuje teraz po prostu moda na zdrowie. Korzystając z okazji,że jestem na tym blogu chciałabym jeszcze poruszyć jeden temat o zdrowiu.Otóż mieszkamy w mieście, w którym powietrze jest bardzo zanieczyszczone smogiem staramy się tak zbilansować swoja dietę, aby maksymalnie zminimalizować wpływ niekorzystnego smogu na nasz organizm.Zdrowa dieta pomaga w odtruwaniu organizmu.Niezbędne jest zatem aby w diecie nie zabrakło antyoksydantów, kwasów omega 3,witamin z grupy selenu oraz cynku.Przeglądając strony internetowe natrafiłam na ciekawy artykuł na ten temat https://zdrowie.enel.pl/artykul/oczysc-sieze-smogu Uważam,że zdrowy styl życia wspierany poprzez dietę pomaga nam w utrzymaniu dobrego zdrowia i kondycji.Chętnie poczytam inne opinie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy z nas powinien posiadać w domu wyciskarkę. W szybki sposób można przygotować witaminową bombę energetyczną, która na pewno wyjdzie nam na zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bez wyciskarki obejść się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja staram się pić chociażby jeden sok na dzień, ale wiadomo - różnie to bywa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem jak z jakością tej wyciskarki ale cena atrakcyjna. Co do jakości na pewno te są godne uwagi https://zdrovi.pl/k/wyciskarki-do-sokow-wolnoobrotowe/ jeszcze niektóre modele w promocyjnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o wyciskarki, to ja zdecydowałam się na wyciskarkę wolnoobrotową, którą nabyłam nie dawno na https://duka.com/pl/agd/wyciskarki-do-sokow. Takie urządzenie świetnie nadaje się do przyrządzania soków owocowych, a także warzywnych. Wyciskarka posiada wiele przydatnych dodatków m.in. praktyczną miskę do wyciskania oraz pojemnik na odpadki. Wszystkie doskonale sprawdzają się podczas przyrządzania pysznych, świeżych soków, które stanowią ważny element mojej codziennej diety.

      Usuń
  28. To mnie akurat bardzo zależy na wyciskarce wolnoobrotowej i nie wiem, na jaki model się zdecydować, z racji tego, że na stronie https://www.oleole.pl/wyciskarki-wolnoobrotowe.bhtml jest ich bardzo dużo. Liczę na to, że szybko podejmę decyzję i wybiorę dla siebie jakiś sprzęt. Zaczynam nowe zasady żywienia i robienie oków będzie tutaj koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie dostałam na dzień matki wyciskarkę wolnoobrotową od swoich dzieci. Kiedyś wszystkie soki wyciskałam ręczni i ich skład ograniczał się w większości tylko do cytrusów. A teraz mogę poszaleć.
    Trafiłam tutaj bo zawsze patrzyłam z zaciekawieniem na soki w zielonym kolorze :) Nie wyglądają one najapetyczniej. Teraz jednak mogę spróbować takiego przepisu na własnej skórze. Wierzę że będzie pycha. Jadę do warzywniaka i odpalam maszynę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie te ceny są dzisiaj ja się pytam??? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...