wtorek, 21 maja 2013

Green power juice


 


14 komentarzy:

  1. Oo mam tą samą wyciskarkę, ale opuściłam się w robieniu soków.. No nic, muszę się poprawić.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ma się sprawa z myciem tej wyciskarki? Bo przyznam, że myślałam o tym by kupić takie cuś, ale znając mnie pewnie by zarosło grzybem. Choć z drugiej strony może warto kupić - pewnie ucieszyłby się z tego mój internista Warszawa natomiast to miasto, gdzie od groma sklepów z jakimiś owocami, warzywami i innymi zdrowymi rzeczami (nie mówię o marketach ;) ). Pozdrawiam i zaczytuję się dalej. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie tu! :D
    A powiedz mi no i ile schudłaś na tej diecie oczyszczającej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania, pomaga to coś na wagę?

      Usuń
  4. Z koloru wygląda ciekawie :) przyłączam się do pytania. Jak działa dieta?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielone zawsze kojarzy się = zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest z jakiejś diety odchudzającej? Warto to stosować?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki temu człowiek zmienia się w Hulk'a:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zieleniny robić koktajl, to trochę za dużo jak na mnie :P Wole raczej owoce, ale wiadomo - co zdrowsze, to z reguły mniej smakowite ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przepis! Dziś mam zamiar go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No super wpis. Dużo szczegółów i na prawdę fajne zdjęcia. Cały blog jest świetny i nie szkoda poświęcać na niego czasu. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...