wtorek, 21 maja 2013

Green power juice


 


29 komentarzy:

  1. Oo mam tą samą wyciskarkę, ale opuściłam się w robieniu soków.. No nic, muszę się poprawić.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ma się sprawa z myciem tej wyciskarki? Bo przyznam, że myślałam o tym by kupić takie cuś, ale znając mnie pewnie by zarosło grzybem. Choć z drugiej strony może warto kupić - pewnie ucieszyłby się z tego mój internista Warszawa natomiast to miasto, gdzie od groma sklepów z jakimiś owocami, warzywami i innymi zdrowymi rzeczami (nie mówię o marketach ;) ). Pozdrawiam i zaczytuję się dalej. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie tu! :D
    A powiedz mi no i ile schudłaś na tej diecie oczyszczającej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania, pomaga to coś na wagę?

      Usuń
  4. Z koloru wygląda ciekawie :) przyłączam się do pytania. Jak działa dieta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli szukasz informacji o diecie to lepiej zapytaj o poradę dietetyka. Takie są najważniejsze informacje przed odchudzaniem.

      Usuń
  5. Zielone zawsze kojarzy się = zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest z jakiejś diety odchudzającej? Warto to stosować?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki temu człowiek zmienia się w Hulk'a:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zieleniny robić koktajl, to trochę za dużo jak na mnie :P Wole raczej owoce, ale wiadomo - co zdrowsze, to z reguły mniej smakowite ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przepis! Dziś mam zamiar go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No super wpis. Dużo szczegółów i na prawdę fajne zdjęcia. Cały blog jest świetny i nie szkoda poświęcać na niego czasu. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz będę go pił każdego ranka! Jest nawet lepszy niż kawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Robię taki koktajl często :) Jeszcze bardzo lubię sok z buraczka, świetnie smakuje i jest bardzo zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie tylko super smakuje, ale też jest mega zdrowy. Dodam od siebie, że często piję sok pomidorowy do którego zawsze miałam wstręt. Często starałam się pić go na siłę i dzisiaj dziwnym trafem go uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koktajl zapowiada się wyśmienicie :) jutro testuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda wspaniale. Z pewnością trzeba spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem zdania, że wygląda to dośc ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie to wygląda zabieram się za testowanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny blog. Szkoda, że już go nie prowadzisz. Mam nadzieję, że z Tobą wszystko w porządku...

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo! Uwielbiam zielone koktajle.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...