sobota, 21 maja 2011

Sushi

Dzisiaj trochę kuchni azjatyckiej :-)

Będziemy potrzebować: nori, ryż, ogórek, papryka, sezam, zamiast wasabi użyłam chrzanu białego, awokado i do maczania sos sojowy.


na liść nori kładziemy ugotowany ryż, ja wymieszałam z odrobiną octu balsamicznego. potem smarujemy odrobiną chrzanu i kładziemy na to ogórek, awokado, paprykę i posypujemy sezamem.
 
 Zawijamy i formujemy, ja użyłam do rolowania maty z silikonu :-)


 Rulony kroimy na małe kawałki, zajadamy maczając w sosie sojowym SMACZNEGO :-)


3 komentarze:

  1. Też lubię robić sushi w domu, z pewnością wypróbuję twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jeszcze nie robiłam sushi, mam wszystkie składniki ale jakoś nie mogę się zabrać.
    Twoje wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja suszi nie zrobię bo nie umie i nie lubię ale... odezwij się czasami do Ewy bo w tym lbnie sie bez Ciebie rozpije;)
    A ufoludki jak nawet kiedyś były nie warto sie nimi interesować:P;)
    Paweł:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...