czwartek, 18 października 2012

Jesień nadeszła więc czas na zmiany

Zaczęła się jesień a z nią, ochota na ciepłe zupy i drugie dania. Oststnio miałam straszną manię na słodycze z tym kategoryczny koniec. Na szczęście. Chcąc zmienić coś w najbliższym czasie postawiłam na zmianę fizyczną i duchową :-). Już za kilka dni wybieram się na dietę Dąbrowskiej :-) Przygotowania pełną parą, zmniejszanie ilości potraw mącznych a zjadanie więcej warzyw i owoców. Jestem ciekawa jak będzie tym razem, jak zaeraguje organizm na kolejne oczyszczanie. Po diecie planuję zacząć robić ćwiczenia aby wzmocnić mięśnie, bo stanie kilkanaście godzin w pracy daje się czasami we znaki więc postanowiłam wzmocnić mięśnie szczególnie pleców, aby kręgosłup nie bolał. A potem się zobaczy może dostane jakiejś innej inspiracji zacznę wprowadzać w życie nowe pomysły. Korzystając z dnia wolnego chodzę na spacery, siedzę pod drzewem i uziemiam się. Przy okazji można poczytać książkę na świeżym powietrzu. Lubię gdy na dworze jest ciepło można powygrzewać na słoneczku złapać witaminki ;-) Oczywiście dokumentacja diety będzie na bieżąco.
 
 
 





Wszystko o wegetarianizmie  Maria Grodecka
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Ciepły październik sprzyja spacerkom w zielonych klimatach. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochanie pieknie to wyglada :) powodzenia i prosze podaj mi swoj email. Przytulam<3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...