poniedziałek, 21 lutego 2011

Jogurt bananowo-kokosowy


1 kubek moczonych migdałów
pół szklanki wiórków kokosowych
2 banany
woda
probiotyk

Wszystko oprócz probiotyku zmiksować na gęstość jogurtu. Po zmiksowaniu dodać probiotyk (ja dałam proszek z kilku kapsułek) i zostawić na 3 godziny. Taki jogurt jest bardzo pożywny i na długo zaspokoi wasz głód.

Surowy jogurt robiła Ewcia http://surowadieta.blogspot.com/2011/01/surowy-jogurt.html#comments
a także Marcin http://rawstaurant.blogspot.com/2010/10/surowy-jogurt-orzechowy.html

7 komentarzy:

  1. Ostatnio się nim zajadam dość często, a najczęściej własnie z migdałów, pyszności!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ostatnio z migdałami obchodzę się ostrożniej, jem je z przyjemnoscią, ale nie tak już często za nimi tęsknię.

    A Twój jogurcik wygląda pysznie i pięknie!
    Podoba mi się zdjęcie, zawsze tworzysz ładne kompozycje.
    Dzięki Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale co to jest probiotyk?

    OdpowiedzUsuń
  4. Co u Ciebie Basieńko?
    Dawno Cię tutaj nie było.

    Wszystkiego Naj Naj z okazji (i bez okazji)
    Dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutno bez Ciebie Basieko. Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie dobrze.

    Życzę Ci zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie koktajle. Nie moge sie doczekac wysypu owocow :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...